Warto wiedzieć

Czy muszę dokonywać rezerwacji miejsca parkingowego?

Zalecamy, aby każdy, kto zna już datę wylotu, dokonywał rezerwacji miejsca na parkingu, szczególnie w okresie letnim, tj. od maja do czerwca. Rezerwacja jest bezpłatna i daje gwarancję, że miejsce na Państwa samochód będzie przygotowane.

W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?

Wystarczy wypełnić formularz rezerwacyjny, zamieszczony na stronie, a wyświetli się potwierdzenie rezerwacji, które jest gwarancją zarezerwowanego miejsca. Można również dokonać rezerwacji telefonicznie. Wtedy obsługa parkingu od razu przyjmie Państwa dane i umieści w grafiku przyjęć samochodów.

Co zrobić, jeżeli po dokonanej rezerwacji, biuro podróży zmieni godzinę wylotu?

Zawsze można do nasz zadzwonić albo napisać maila i potwierdzić nową godzinę przyjazdu na parking. Zmiany rezerwacji nie wiążą się z dodatkowymi kosztami.

Czy mogę wycofać rezerwację?

Oczywiście, jest to możliwe. Zalecamy, aby poinformować nas o zmianie planów urlopowych, żeby odblokować miejsce, które będziemy mogli przeznaczyć dla innego użytkownika. Rezygnacja z rezerwacji nie powoduje żadnych dodatkowych kosztów.

Ile czasu przed wylotem zgłosić się na parkingu?

Odprawy przed lotem zaczynają się na dwie godziny przed wylotem. Kierowca parkingu zawiezie Państwa pod drzwi Portu Lotniczego Ławica w ciągu 3 minut. Zalecamy zatem, aby zjawić się na parkingu ok. 2 godz. przed wylotem. Natomiast w okresie letnim, kiedy obserwujemy wzmożony ruch na parkingu, proponuję przyjąć zapas czasowy ok. 30 min większy niż w poza sezonem, czyli ok. 2,5 godz. przed godziną odlotu.

Jak często kursują samochody transferowe?

Kierowcy z obsługi parkingu dyżurują 24 h/dobę. Transfery realizowane są zatem zaraz po przybyciu klienta na parking.

W jaki sposób skorzystać z rabatów przysługujących klientom parkingu?

Aby skorzystać z rabatów w poszczególnych instytucjach, należy użyć kuponów rabatowych, które przy opłacie za parking dostaną Państwo od pracownika. Są jednak miejsca, w których wystarczy pokazać potwierdzenie przyjęcia samochodu na nasz parking przy ul. Bukowskiej 237 w Poznaniu.

Co powinienem zrobić, aby dostać się na parking po powrocie z podróży?

Na odwrocie potwierdzenia przyjęcia samochodu na parking znajdą Państwo numer telefonu do dyżurnego kierowcy. Po powrocie i odebraniu bagażu wystarczy wezwać telefonicznie kierowcę, który podjedzie w ciągu kilku minut. Ze względu na niewielką odległość parkingu od Portu Lotniczego Ławica nie jest wskazane dzwonić po kierowcę wcześniej niż po odebraniu bagażu.

W jaki sposób dokonam zapłaty za parking?

Za usługę parkingową zapłacą Państwo gotówką lub przelewem przy rezerwacji miejsca parkingowego. Nie obsługujemy płatności kartami.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście. Aby jednak usprawnić obsługę, zalecamy, żeby dane do faktury zostawić u dyżurnego pracownika przed wylotem, a gotową fakturę otrzymają Państwo po powrocie.

Czy parking jest bezpieczny i strzeżony?

Oczywiście! Parking posiada wszystkie niezbędne zabezpieczenia takie jak ogrodzenie, oświetlenie, szlaban, całodobową ochronę, kamery przemysłowe na wjeździe oraz monitoring Solid Security. Dodatkowo wszystkie samochody objęte są ubezpieczeniem WARTA.

Co zrobić, jeśli podczas postoju na parkingu wyładuje mi się akumulator?

Jeśli wybieracie się Państwo w dłuższą podróż, szczególnie w okresie zimowym, zalecamy odłączenie akumulatora. Jeśli mimo tego, akumulator ulegnie awarii, pracownicy dysponują przenośmy urządzeniem rozruchowym i chętnie pomogą uruchomić pojazd.